خبر حرفه‌ای
خبر حرفه‌ای
چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۴
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بانک بیمه بورس
  • تولید و تجارت
  • راه و مسکن
  • گردشگری و میراث فرهنگی
  • ورزش
  • سیاست و جهان
  • اجتماعی
  • فرهنگ، هنر، ایثار
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • همه اخبار
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بانک بیمه بورس
  • تولید و تجارت
  • راه و مسکن
  • گردشگری و میراث فرهنگی
  • ورزش
  • سیاست و جهان
  • اجتماعی
  • فرهنگ، هنر، ایثار
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • همه اخبار
انتخاب سردبیرگردشگری و میراث فرهنگی

ایران در نمایشگاه گردشگری چین حاضر می‌شود

خبر حرفه ای/ مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری در سطح بین‌الملل از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه در نمایشگاه...

کد خبر :14833 شهریور 19, 1404 2 دقیقه بخوانید

خبر حرفه ای/ مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری در سطح بین‌الملل از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه در نمایشگاه گردشگری گوانگجو (CITIE ۲۰۲۵) کشور چین حضور خواهد یافت.

به گزارش خبر حرفه ای از ایسنا بنابر اعلام روابط عمومی معاونت گردشگری، مسلم شجاعی گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی در این صنعت به شمار می‌روند و علاوه‌بر معرفی مستقیم ظرفیت‌ها به فعالان و گردشگران خارجی، زمینه‌ساز ایجاد بستری برای مذاکره، شبکه‌سازی و ایجاد همکاری‌های پایدار میان بخش‌های دولتی و خصوصی هستند.

او با بیان اینکه جذب حداکثری گردشگر چینی جزو اهداف تعیین شده در راستای توسعه گردشگری کشور است، افزود: با توجه به اینکه حضور هدفمند در چنین نمایشگاه‌هایی یک ضرورت استراتژیک محسوب می‌شود، به همین منظور ایران با محوریت معاونت گردشگری و همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری گوانگجو (CITIE ۲۰۲۵) از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه حضور خواهد یافت.

شجاعی ادامه داد: نمایشگاه گردشگری گوانجو به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری شرق آسیا در استان گوانگ‌دونگ برگزار می‌شود. استانی که به دلیل جایگاه اقتصادی و جمعیتی خود، یکی از قطب‌های اصلی گردشگرفرست چین و دروازه‌ راهبردی برای دسترسی به بازار بزرگ جنوب چین محسوب می‌شود.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با بیان اینکه پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که همزمان بازاریابی گردشگری و معرفی فرهنگی را پوشش دهد، گفت: نشست‌های تخصصی جامعه تورگردانان ایران با همتایان چینی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی چین، برگزاری کارگاه‌های ایران‌شناسی، برپایی کارگاه تولیدات صنایع‌دستی و معرفی سوغات ایرانی، نمایش لباس اقوام ایران با همکاری دانشجویان ایرانی مقیم چین، پخش فیلم‌های معرفی جاذبه‌های ایران به زبان چینی و توزیع اقلام تبلیغاتی بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این رویداد است.

شجاعی افزود: برای اثرگذاری بیشتر، از بلاگرها و رسانه‌های مطرح چین برای بازدید و پوشش خبری پاویون ایران دعوت به عمل آمده است. این اقدامات در کنار هم فرصتی کم‌نظیر برای تثبیت برند گردشگری ایران در میان مخاطبان چینی فراهم می‌سازد.

برچسب ها:

ایرانچینخبر حرفه ایگردشگرینمایشگاه
تبلیغ first home ads
تبلیغ second home ads
تبلیغ third home ads

اخبار پیشنهادی

جایگزینی ۱۰۰ هزار بخاری‌ کم‌ مصرف توسط نهادهای حمایتی
کالاس: توافق ایران و آژانس، گامی سرنوشت‌ساز برای دیپلماسی هسته‌ای است
افزایش ۴۵ درصدی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شد
فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
بسته ویژه مشوق‌های سرمایه‌گذاری گردشگری تدوین شد
ایران در نمایشگاه گردشگری چین حاضر می‌شود
ذخایر طلای بانک مرکزی ایران ۳۷ درصد بیشتر شد
تغییر مهم در حقوق بازنشستگان؛ مستمری‌ها به مرز ۱۶ میلیون رسید

ویدئو

مراحل ماه گرفتگی شامگاه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴

آغاز آبرسانی به شهر سیب از سد ماشکید علیا در سیستان و بلوچستان

جلوه هایی از تلاش شبانه روزی برای انتقال آب سد طالقان به هشتگرد ، کرج و سپس تهران

اقامه نماز ظهر در صحن غدیر حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام

پیاده روی زایران از نیشابور تا حرم مطهر رضوی

مهران، مرز عاشقان از فراز آسمان

پویش های سازمان راهداری برای ارتقای ایمنی مسافران اربعین

گزارش تصویری

اینفوگرافی و توضیحات وزیر نیرو در صحن علنی مجلس درباره ناترازی برق

گزارش تصویری از وضعیت مخزن رو به خشکی سد لتیان

حال و هوای مشهد مقدس در روزهای پایانی ماه صفر

گزارش تصویری پیاده‌روی زائران از نیشابور تا حرم مطهر رضوی

اینفوگرافی: خبر خوش وزیر اقتصاد درباره FATF

وضعیت نامساعد ذخیره آبی سد امیرکبیر (کرج)

اینفوگرافی: توصیه های کاربردی برای پیاده روی اربعین

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر حرفه‌ای
 

پایگاه خبری “خبرحرفه ای” رسانه ای مستقل ، اصیل و بهره مند از تجربه خبرنگاران حرفه ای و فعال و تلاشگر در فضای کنونی رسانه ای کشور است که با رعایت اصول صحت ، دقت و سرعت برای آگاهی بخشی به مخاطبان با رویکردهای اقتصادی و فرهنگی تلاش می کند.

لینک‌های پرکاربرد

  • بورس تهران
  • نرخ ارز بانک مرکزی
  • نرخ طلا و ارز بازار آزاد
  • اتحادیه طلا و جواهر تهران

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • ارتباط با ما

شبکه‌های اجتماعی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری خبر حرفه‌ای است. بازنشر مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است.